Servicer

50 år på markedet har naturligvis givet os stor erfaring i at servicere vores kunder og tilfredsstille mange forskellige behov.

I vores webshop kan du handle i alle døgnets timer og du kan kontakte os på telefon alle hverdage mellem kl. 09:00 og 17:00.
Du kan også skrive en email til os.
Se formularen under KONTAKT. Du får svar indenfor et døgn.

  • Vi leverer med Post Nord senest 2 dage efter bestillingen.
  • Vi har 30 dages returret/ombytningsret på alle varer.
  • Vi tilbagebetaler v/evt. returnering senest 2 arbejdsdage efter modtagelsen.
  • Alle annoncerede varer er lagervarer.
  • Ombytninger og returneringer:
    Vi vil have dig til at være glad for den vare du har købt. Er du ikke det skal den naturligvis byttes eller du skal have din betaling retur.  Vi accepterer gerne returnering af nye, ubrugte, uvaskede varer med de originale tags til fuld ombytning eller refusion inden for 30 dage efter det originale køb. 


Livsvarig garanti på Tilley – også efter 20 år eller mere!
Bliver din Tilley hat slidt i stykker ved normalt brug,  eller falder fra hinanden, eller går op i syningen – eller lignende, så får du en ny helt uden beregning. Uanset hvor længe du har haft den!

Husk at få et eksemplar af vore registreringsregler. Du registrerer dig ONLINE hos Tilley.

Hvad er Tilley hat garantien?

Hvis din livstidsgaranti Tilley-hat slides på grund af:

  • normal slitage
  • dårligt håndværk
  • defekt materiale
Vi reparerer eller udskifter din hat.

Tilley Endurables kundeserviceafdeling forbeholder sig ret til at bestemme, hvad der udgør normal slitage, dårligt håndværk, defekt materiale, misbrug og / eller forkert pleje.

Hvordan ved jeg, om min hat er en livstidsgarantihat?

Hvis du er usikker på, om din hat er garanteret for livet, skal du kontrollere den indvendige vævede etiket i kronen på din hat. Der står på etiketten, om det er garanteret eller ej. Ikke alt Tilley-hovedbeklædning er garanteret for livet. Hvis du stadig er i tvivl, er du velkommen til at kontakte os for at høre om garantien.

Hvordan registrerer jeg min Tilley-hat?

Alle Tilley-hatte med livstidsgaranti skal registreres inden for 90 dage efter køb for at garantien kan aktiveres. Klik herfor at lære at registrere din Tilley-hat.

Min Tilley-hat er slidt op, hvad gør jeg nu?

Vurder først din hat. Hvis årsagen til din tilbagevenden skyldes normalt slid, defekt materiale eller dårligt håndværk, bedes du klikke her for at udfylde en formular for hatgarantikrav.

Hvis din hat viser skader fra forkert pleje eller misbrug (skimmel eller meldug inkluderet), bliver den ikke repareret eller udskiftet. Farveblegning, pletter, gennemtrængningspatina, flossede vindledninger er alle tegn på en godt slidt og elsket hat og signalerer ikke en defekt hat. Hvis du tror, ​​at din hat har oplevet svind, kan du strække den tilbage ved at placere den over dit knæ og give et godt træk.

ON LINE registrering af Livsvarig Garanti på Tilley hatte.
Du skal fremover henvende dig direkte til www.tilley.com/returns og finde den returbrik der hedder ”Guaranteed for Life”.
Her vil du trin for trin få instruktion på hvorledes du skal forholde dig for at opnå kravet om en erstatningshat såfremt dette kommer på tale. Tilley vil herefter give dig besked på, hvorledes du skal forholde dig mht. til den gratis ombytning osv.

Fremover skal du oprette din Tilley Garanti direkte hos Tilley.
Du skal anvende de oplysninger, der fremgår af mærkesedlen påhæftet hatten eller som er nævnt på ”taggen” indvendig i samme.
Du skal bruge følgende oplysninger:
1. Navn og Post adresse, samt evt. E-mail adresse.
2. Din hats: Model, Størrelse og Farve.
3. Navnet på den butik hvor du har købt hatten, købsdato og bilagsreference.

L
og ind Tilleys hjemmeside www.tilley.com.  Scrol ned til bunden af siden og find ”Register My Hat”
Klik ind og du vil blive bedt om at oprette en ”konto” med oplysninger om navn, adresse, m.v.
Udfyld skemaet med oplysning om model, farve og størrelse.
1. Opret din konto -log ind på samme. Find ”Register My Hat” på siden under ”Account” til venstre.
2. Udfyld registreringsarket og send. Derefter du modtaget en meddelelse ”Your hat is now registered”.
Har du spørgsmål – så henvend dig til Tilley Endurance Ld, 6 Tresprison Court, Helston, Cornwall TR13 0QD, England.
Email: info@tilley-uk.com

 

Hvad omfatter Tilley’s livsvarige garanti på sokker og beklædning?
Hvis din ”Lifetima Guarantee” går i stykker eller slides op pga:
Normal wear & tear  (normalt slid og brug)
Poor workmanship  (dårlig håndværksmæssig udførelse)
Faulty material  ( fejl i materialer)
vil Tilley Endurables reparere eller ombytte varen.

Tilley Endurables customer service department forbeholder sig retten til at bestemme hvad der kan betragtes som normalt slid (normal wear & tear), dårlig håndværksmæssig udførelse (poor workmanship), dårlige materialer ( faulty material), misbrug og/eller forkert brug og behandling (misuse and/or improper care).
Hvordan ved du om din Tilley vare opretholder Livsvarig Garanti (Lifetime Guarantee)?
Hvis du er usikker på om den købte genstand har livsvarig garanti, skal du finde ‘GUARANTEED FOR LIFE’ labelen på indersiden af den pgl. vare.
Hvis du stadig er usikker eller hvis labellen er slidt væk eller vasket væk, er du velkommmen til at kontakt Tilley Endurables og forespørge.
Tip: for at se en komplet liste over gældende garanti-varer, besøg venligst vores leverandørs hjemmeside under FAQ – SOCKS & CLOTHING QUESTIONSTilley.com